poniedziałek, 4 maja 2015

Klasyczna Niedziela - majówka.

Witaj!
   3 maja na Targowisku w Będzinie odbyło się spotkanie Klasycznej Niedzieli. Jest to okazja do zobaczenia wielu pięknych samochodów. Dziś chciałabym je Wam pokazać. Jakiś czas temu byłam również na Zabrzańskich Klasykach Nocą. Wzięłam aparat, ale się zagadałam i nie zrobiłam żadnego zdjęcia. Tym razem było inaczej. Żeby dostać się na targ musiałam wstać o 6, ale nie żałuję. Było warto! Na tego typu wydarzeniach podoba mi się otwartość uczestników. Z każdym można porozmawiać i dowiedzieć się czegoś ciekawego. Było mi bardzo miło poznać kilka osób i chwilę pogawędzić, dzięki!
   Podczas imprezy zostaje wyłoniony Samochód Miesiąca. Majowy tytuł zdobył pomarańczowy Dodge Challenger R/T tak więc od niego zaczniemy. Gratuluję!
   Zapraszam!









---------







































Tego powinniście już kojarzyć! Cieszę się, że pojawia się tutaj znów, ale w lepszej jakości.




























 
---------

   Przy okazji zapraszam na Classic Car Night! Druga edycja odbywa się 16 maja. Więcej informacji znajdziecie tutaj.


Dziękuję!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Jestem jeszcze trochę niezadowolona, ale następnym razem będzie sztos!

      Usuń