poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Ines Rychlewska Photography


Witajcie!
   Dziś chcę Wam zaprezentować efekty współpracy z Ines Rychlewską. Są to drugie zdjęcia, na które wybrałyśmy się razem. Tematem pierwszych był underbust "Creepy Monsters" od Rebel Madness. Tutaj o nim pisałam.


   Te są nieco inne. Postanowiłam, że czas poeksperymentować z fryzurami, strojami, makijażem, mimiką (to jest czasem zabawne). Mam bardzo dużo pomysłów i staram się je realizować. Zobaczymy co z tego wyjdzie!
---

   Skończyło się na warkoczu, luźnej koszulce, lackowych szortach i butach z DeeZee. O tych ostatnich napiszę post, ale chcę najpierw je przetestować i sprawdzić jak z czasem będą się trzymać.

Zapraszam!

















---------------

Chciałabym też przypomnieć, gdzie możecie mnie znaleźć:


A jeśli macie jakieś pytania chętnie na nie odpowiem na Asku

  ---------------

Następny post pojawi się niebawem! Na pewno będzie dotyczyć studniówki. Minęło dużo czasu, ale chcę coś o tym naskrobać.

Dziękuję za to, że tu wpadacie. Do następnego razu!
#stayevil

8 komentarzy:

  1. 3, 7, 8 od dołu najlepsze <3 miałabym na Ciebie pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 mi się bardzo podoba! Jest jakieś takie... Narkotyczne. Nie wiem jak to określić!
      Brzmi wspaniale. Szkoda, że mamy do siebie tak daleko. :( Ale... Nigdy nic nie wiadomo!

      Usuń
  2. Dobrze Tobie z warkoczem. Pozdrawiam! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Od bardzo dawna się tak nie "nosiłam" i czułam się niepewnie. :(

      Usuń
  3. Obie Wasze sesje zdecydowanie należą do udanych, a w tej z postu nie umiem wybrać ulubionych 3 kadrów. Najlepszy zdecydowanie jest ten poziomy na schodach z fajnym światłem, a na drugim i trzecim miejscu, oj byłoby ich dużo!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Pani fotograf.
      Ja się nie umiem zdecydować. :( Ale mam nadzieję, że za niedługo się zobaczymy. <3

      Usuń