piątek, 22 sierpnia 2014

Creepy Lilo


Witajcie!
   Ostatnio przyszło do mnie wiele rzeczy, które chciałam kupić, ale nie zawsze była ku temu okazja. Dziś przedstawię cudeńka od Creepy Lilo. Autorka jest niesamowicie utalentowana i można zobaczyć to na jej fanpage'u. Wszystko robi ręcznie! W ten sposób każdy twór jest na swój sposób niepowtarzalny.
   Ale przechodząc do rzeczy. Zakupiłam małe spinki - nietoperze. Myślę, że pasują one do różnego rodzaju stylizacji, ale również na co dzień. Creepy Lilo prowadzi również sprzedaż poprzez Allegro i tam udało mi się je dorwać. Przesyłka była baaardzo szybka, naprawdę. Ozdoby były szczelnie i dokładnie zawinięte w folię bąbelkową, także nie było opcji żeby uległy jakimś uszkodzeniom.

   Link do aukcji tutaj.


   Opis:
   Kokardki-nietoperze są zamocowane na spince typu krokodylek. Bardzo dobrze trzymają włosy i nie odnosi się wrażenia, że miałyby "odlecieć". :> Na Allegro można znaleźć też większe wydanie w rozmiarze około 15,5x9cm. Jak dla mnie są za duże, dlatego zdecydowałam się na 10x6cm. Może mało zauważalnym szczegółem jest to, że mocowania przyklejone są tak aby było łatwiej spiąć włosy. Jeden nietoperz jest "prawy", a drugi "lewy". Cena za taką przyjemność jest niewielka! 7zł za jedną sztukę plus 5/6zł w zależności od wybranego rodzaju przesyłki.







   Na tym zdjęciu chciałam pokazać jak przymocowane spinki do ekoskórki. Nie chodzi mi o ukazanie braku estetyki czy czegoś w tym stylu, bo daleko mi do takiej opinii. Uważam, że nie jest to ważne (w końcu jest to tył spinki i nikt tam zaglądać nie będzie ;)), a jedynie utwierdza mnie w przekonaniu, że spinki długo pozostaną sprawne. 





   Jestem bardzo zadowolona z zakupu i z czystym sumieniem mogę każdemu polecić zakupy u Creepy Lilo!

~~

   Pewnie wiele osób już wie, ale na oficjalnej stronie festiwalu Castle Party pojawiły się już pewne informacje dotyczące edycji w przyszłym roku. Impreza odbędzie się w dniach 16-19 lipca 2015 roku na terenie zamku w Bolkowie.
   Zespoły, które wystąpią to: Merciful Nuns, The Frozen Autumn, Artrosis, Heimataerde, H.EXE, Zombina and the Skeletones, God's Bow.
   W tym roku niestety nie udało mi się pojechać, ale w przyszłym roku obiecałam sobie się wybrać. Byłaby to moja pierwsza wizyta na tym wydarzeniu. Bardzo podoba mi się klimat, który tam panuje i to, że można poznać wielu ciekawych ludzi.
   Podoba Wam się aktualny line-up? Będę czekać na wasze komentarze!
Stay evil!



10 komentarzy:

  1. Jak zwykle post mi się podobał :)
    Lubię czytać różne opinie o produktach, niekiedy nawet na nich bazuję kupując swoje rzeczy, a czasem czytam je po prostu z ciekawości (czy też nawet dla przyjemności).
    Spinki na głowie wyglądają super, a te włosy..miód! <3
    Oby tak dalej! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że podoba Ci się post. Cóż.. Moje włosy chyba nie są w najlepszej kondycji, dlatego waham się nad przefarbowaniem. Nie chcę zostać łysa. :D
      Będę się starać najbardziej jak umiem!

      Usuń
  2. Cudne są! Ja uwielbiam wszystko co z nietoperzami związane :)) Chyba kiedyś narysuję nietoperza... :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że odpowiadam dopiero teraz, ale najwidoczniej mój komentarz parę dni temu nie dodał się. :< Ja myślałam długo o ozdobieniu moich ścian nietoperzami, ale nie wiem jaki materiał byłby najlepszy. Słyszałam dobre rzeczy o piance. Bo pomysł mój polegał na tym aby je przykleić do ściany. Takie 3D nietoperki. :D

      Usuń
  3. pomysłowe! muszę podrzucic koleżance, która lubi takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, choć mi niespecjalnie pasowałyby takie nietoperki :) Osobiście wolę mhrok w wydaniu wiktoriańsko-pseudoartystokratycznym bądź militarnym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podobają chyba wszystkie odmiany mrocznych stylizacji, ale trudno znaleźć mi ubrania w moim rozmiarze. :< Ale takie krynoliny i koronki to ubrałabym chyba tylko na jakiś bal albo do zdjęć. Styl militarny kocham, jest piękny i taki agresywny. :D

      Usuń